آمادگی برای خدمتبررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
ا
اثربخشی تبلیغاتالگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
ادراکتأثیر انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آنها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
ارزش مشتریبررسی تاثیر قابلیتهای شرکت و ارزشهای مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
ارزش ویژه برندبررسی تاثیر قابلیتهای شرکت و ارزشهای مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
استعداد نوستالژیبررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
اعتبار پیامتبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
اعتماد به برندطـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
اقدامات مدیریت زنجیره تأمینبررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
الکترونیکچالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
انتظاراتتأثیر انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آنها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
انتظارات قابل پیش بینینقش و کارکرد تصدیق انتظارات هنجاری و قابل پیش بینی فرانشیزگیرنده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 27-49]
انتظارات هنجارینقش و کارکرد تصدیق انتظارات هنجاری و قابل پیش بینی فرانشیزگیرنده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 27-49]
ب
بازار اینترنت تلفن همراهطـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
بازارگراییبررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعهای از شهرکهای صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
بانکداری الکترونیکیبررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]
بانک صادراتبررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
برنامههای تشویقی دولتارزیابی کارکردهای برنامههای تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
برندنقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
برندسازینقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
بنگاه مادرتاثیر نقشهای استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 233-251]
بهبود الکترونیکتاثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
پ
پاسخگویی زنجیره تأمینبررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
پخش موسیقینقش آفرینی موسیقی در تشویق به خرید [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 153-167]
پیشگامیبررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
ت
تامین مالی جمعیارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
تبلیغات ویروسیتبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
تجارتچالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
تحریک پذیری مصرف کنندهبررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و تحریکپذیری مصرفکننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
تحلیل تجربی اکتشافیارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
تحلیل محتواشکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]
تحلیل مسیرتحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
ترجیح محصولات نوستالژیکبررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
تعهد به رابطهطـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
تعهد سازمانیبررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعهای از شهرکهای صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
تمایل به خرید ناگهانیبررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و تحریکپذیری مصرفکننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
خدمات بهداشتیتأثیر انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آنها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
خرید الکترونیکتاثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
خرید خردمندانهعوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
خرید سودمندجویانهخرده فرهنگها و سبکهای تصمیمگیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
خرید لذت جویانهخرده فرهنگها و سبکهای تصمیمگیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
خرده فرهنگخرده فرهنگها و سبکهای تصمیمگیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 343-360]
خرم آبادبررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
ر
ریسکپذیریبررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
رضایت الکترونیکیبررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]
رضایت مشتریکارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
رفتار خرید مصرف کنندهتبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
رفتار خریدنقش آفرینی موسیقی در تشویق به خرید [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 153-167]
رفتار هم خلقی ارزش مشتریبررسی تاثیر قابلیتهای شرکت و ارزشهای مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
رقابتطراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
رقابتپذیریبررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
شبکه عصبی مصنوعیمقایسه عملکرد مدلهای کلاسیک و هوش مصنوعی در پیشبینی وضعیت اعتباری مشتریان بانک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 51-69]
شبکههای دانششکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]
شرکت کالهعوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
شرکتهای دانش بنیانشکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 187-213]
شرکتهای کوچک و متوسطچالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
شرکت هولدینگتاثیر نقشهای استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 233-251]
شهرت سازمانیکارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
شیوههای مادریتاثیر نقشهای استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 233-251]
ص
صادرات مصالح ساختمانیارزیابی کارکردهای برنامههای تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
ع
عملکردبررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
عملکرد رابطه با مشتریتأثیر بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 115-134]
عملکرد سازمانیبررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعهای از شهرکهای صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
عملکرد شرکتکارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
عملکرد صادراتیارزیابی کارکردهای برنامههای تشویقی دولت بر عملکرد صادرات [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 19-38]
عملکرد مالیتاثیر نقشهای استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 233-251]
عملکرد مالیبررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
عناصر مقوم میراث برندنقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 329-351]
عوامل سازمانیبررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]
عوامل فردیبررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]
ف
فرانشیزنقش و کارکرد تصدیق انتظارات هنجاری و قابل پیش بینی فرانشیزگیرنده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 27-49]
فناوری رسانه اجتماعیتأثیر بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 115-134]
ق
قابلیت بازاریابیبررسی تاثیر قابلیتهای شرکت و ارزشهای مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
قابلیت پویاتاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 123-141]
قابلیت نوآوریتاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 123-141]
قابلیت نوآوریبررسی تاثیر قابلیتهای شرکت و ارزشهای مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 213-232]
قصد خرید مجددعوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
قصد خرید مجدد آنلاینتاثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
ک
کیفیت خدماتطـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
کیفیت خدمات الکترونیکتاثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
کیفیت خدمات الکترونیکبررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
کیفیت خدمات سنتیبررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 253-276]
کیفیت رویارویی خدماتیتأثیر انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آنها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 143-168]
کیفیت فنی و عملکردیطـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
کیفیت وب سایتبررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و تحریکپذیری مصرفکننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 1-17]
کمپینهای تبلیغاتیالگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
گ
گردشگری الکترونیکتحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
گسستبررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
م
محتوای احساسیتبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 169-186]
مزیت رقابتیتاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 123-141]
مزیت رقابتیبررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعهای از شهرکهای صنعتی استان مازندران) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 169-187]
مزیت رقابتیبررسی تأثیر اقدامات مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی بزرگ استان خوزستان) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 1-26]
مزیت رقابتیکارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
مسئولیت اجتماعی سازمانکارکردهای مسئولیت اجتماعی بر ارتقای سطح عملکرد کسب و کارها [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 91-114]
مصرفکننده برندطـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
منبع انسانی پیامالگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 283-307]
موانع توسعهتحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 189-212]
موانع سازمانیچالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
موانع فنیچالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
موانع محیطیچالشهای پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکتهای فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 39-63]
ن
ناهمسانی شناختیعوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 215-242]
نظریه پردازی داده بنیادطراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
نقشهای استراتژیک مادرتاثیر نقشهای استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 233-251]
نوآوریبررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانکهای دولتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 277-306]
نوستالژیبررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 243-262]
و
وب 2ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 307-342]
وفاداری الکترونیکتاثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 71-90]
وفاداری الکترونیکیبررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 65-97]
وفاداری به برندطـراحی و ارائه مـدل ارتباط مصرف کننـده برند در بازار اینتـرنت تلـفن همـراه (مطـالعه مـوردی: شرکت خدمات ارتبـاطی ایرانسـل) [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 309-328]
ه
همکاریطراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
همکاری-رقابتطراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 353-377]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد